Tussen 20 en 30 april vonden Bij’ De Vieze Gasten, het team rond BOMfestival en Urgent.fm elkaar in de – inmiddels deels roze - Gentse Brugse poort. Elkaar mediagewijs omarmen en leren kennen stond als punt 1 op de agenda.

picture of Bij’ De Vieze Gasten en ONDER CONSTRUCTIE samen onder de tent van Solidarity Corps

De ‘Vieze Gasten’ en de studenten van de ONDER CONSTRUCTIE medialabwerking van Urgent.fm wasten samen de handen en struinden gedurende twee weken door de straten van de Brugse poort. 

Geruggesteund door Europa’s Solidarity Corps, wegwijs gemaakt door - op het slaapmatje van - Bij’ De Vieze Gasten én met de zaklamp gericht op het BOMfestival maakte het team jongeren media, in de hele brede zin van het woord. Ze kwamen thuis in de multiculturele buurt en vervulden hun rol als communicatieve trompet, met verve. Aan het einde van de twee weken media-kamperen bundelde het team ervaringen en gesprekken in hun radiospecial. 

De live-uitzending gemist? Beluister deze dan via de Urgent.fm mixcloud-pagina of bekijk alle gedeelde beelden op de Instagram-pagina van Urgent.fm.

 

Herbeluister